.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
29مهر ماه در دانشگاه علوم پزشکی گرگان:
اولین سمینار بازآموزی جانبازان شیمیایی استان گلستان
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: دوره بازآموزی جانبازان شیمیایی و همسران آنان برای پیشگیری و درمان عوارض ناشی از مجروحیت های شیمیایی با حضور اساتید برجسته کشوری ...
اولین سمینار بازآموزی جانبازان شیمیایی استان گلستان

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: دوره بازآموزی جانبازان شیمیایی و همسران آنان برای پیشگیری و درمان عوارض ناشی از مجروحیت های شیمیایی با حضور اساتید برجسته کشوری 29 مهر ماه سال جاری به صورت دو روزه در استان گلستان برگزار می شود.

دکتر حسین حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی قربانیان سلاح های شیمیایی در این باره گفت: دوره باز آموزی جانبازان شیمیایی و همسران آنان برای پیشگیری و درمان عوارض ناشی از مجروحیت های شیمیایی با حضور اساتید برجسته کشوری 29 مهر ماه سال جاری در استان گلستان به صورت دو روزه برگزار می شود.

وی افزود: این سمینار با حضور اساتید برجسته کشوری که دارای امتیاز آموزش مداوم از وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی هستند، جهت آموزش کلیه مشمولین مداوم شامل پزشکان متخصص و عمومی، داروسازان، دندان پزشکان و کارشناسان پرستاری برگزار می شود.

حقیقی اظهار داشت: سمینار بازآموزی تشخیص و درمان عوارض شیمیایی جانبازان در روز 29 مهر ماه سال جاری 1-8 بعد از ظهر در دانشگاه علوم پزشکی گرگان برگزار می شود و همچنین عصر همان روز نیز جانبازان شیمیایی و همسران آنان، آموزش های لازم را فرا می گیرند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: این سمینار دو روزه با حضور نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرهای استان و 150 نفر از جانبازان شیمیایی به همراه همسران آنان برگزار می شود.

لازم به ذکر است دوره های بازآموزی تشخیص و درمان عوارض ناشی از مصدومیت شیمیایی به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و دانشگاه علوم پزشکی استان و بسیج جامعه پزشکی برگزار می شود.





استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.452 seconds.